teisipäev, 28. august 2012

Kuhu ta jäi?

Vau, täna on jälle igavene kutse peal, hing ihkab midagi uut huvitavat, lennata kuhugi kaugustesse...kogeda midagi senitundmatut...
Jeee, aga mingi  mustvunts pakkus ennast mind lõbustama, no kuhu ta jäi... ma pikksilmaga juba vaatan teele..ei tea kas tal vuntsid on  pikad või lühikesed, ei tea kas ta on noor või vana..vat noort meest tahaks küll näha (hea et L ei loe, peab blogipidamist totruseks)....pole ammu näinud, ja konjakikompress (viina polnud) parandas ka mu jala, nüüd võin järele jooksta kui vaja kohe liduda...no kuhu ta ometi jäi....lähen igatsusest äkki  halliks, õnneks blond-lt ei paista see välja..
ma igatsevalt  ootan....
Tegelikult mulle meeldivad ilma vuntsideta ja juuksteta mehed, aga need vuntsid saab ju kohe maha ajada ma olen selle peale meister.. aga meie ülehomme saadame lauldes suve minema, vohhh! sõbrad tulevad ka, tulge teiegi..                                                                                                                          
   

2 kommentaari:

  1. Naine, sina küll minu vuntside üle ei otsusta! Tõeline mees kilekotti ei kanna ja naise pilli järgi ei tantsi :D

    VastaKustuta
  2. Oi kui mehelik ja huvitav mees! Mul jäi imetlemisest suu lahti...ei saa enam sõnagi suust...aga kas sa õrn ka oskad olla?

    VastaKustuta