reede, 24. august 2012

hommikune serenaad

Kui kaunis hommik! L äratas mu üles lauldes kitarri saatel "Besame ...." ja veel hispaania keeles..(tänud talle)..ärkasin ja kohe kaasa laulma....nii ilus armas lauluke.....siis otsustasime läpakas A. Boccelli  ( pime muusik ) laulma panna, et meloodiliselt täpsemalt  kaasa laulda (muide laulab samas duuris)

 Hiljem ma haarasin ise  kitarri ja laulsin L-e vene keeles mustlaslaule....nii musitseerides see kaunis hommik meil möödus, harjutasime veel, et mõne laulu  homme juubelil laulda...aga kell on ju alles 6.oo...päike! Hommikune päike...jooksin paljajalu õue võimlema....karge aga mõnus...L läks tööle mina hakkan nüüd oma armsal kiigel kohvitama..ka argipäev võib mõnikord väga ilus olla
ilusat ärkamist teile!

2 kommentaari:

  1. Kulla Lummike, ütle nüüd otse välja, kas sinu L-st seekord asja ka oli või narris sind jälle niisama ja sa pead edasi teistest meestest unelema?

    Seda ma ütlen, et kui vajad tõelist meest, siis mina olen alati valmis. Anna ainult teada!

    VastaKustuta
  2. Hmmm....sa panid mu punastama....kas sa serenaadi laulad? Kas sul karv lahti ei ole, ega kõõma ei ole jne. rohkem nagu infot oleks vaja, et otsustada, kas ikka sinust unistada....

    VastaKustuta