teisipäev, 7. mai 2013

anaalseksist

Ei noh seksi teema tuli uuesti päevakorda, kui lugesin printsessi blogi sel teemal... ta oli jälle kuskilt lugenud 25 nipist kuidas meeste riista pöördesse ajada...see pani mind imestama,  kuidas ma seda ei tea? ...kuigi anaalseksi kohta tean üht-teist..... seda saab teha  ainult  siis,   kui  teineteist meeletult armastatakse, ka  mõlemad partnerid peavad kirglikud inimesed olema, et seda ikka kainelt teha...siis ei tule probleemiks ei iiveldused ei muu  ...sa viibid nagu taevas ja  kõik ümberringi on lausa muinasjutt..see on teise inimese  suurim armastus.. ma olen seda  elus saanud....järjest päris mitu aastat, see on kõige imelisem poos , kui teine teist suuga rahuldatakse... algul ma ei kujutanud seda ette, aga  hiljem hakkas see mulle  väga meeldima...ei tea kas abielurutiinis seda saaks pidevalt teha, jään kahjuks vastuse võlgu.....  nüüd ei ole ma enam kellegisse  nii armunud, et seda teha......kui sügavalt mõelda - tahaks veel  praegugi  proovida! See on armastuse tipp.... kaks keha muutuvad üheks ja siis ei ole  millelgi enam piire, sest  aju on lausa välja lülitatud..

kurb et igale inimesele ei ole seda  antud ja paljud ei pea seksi üldse nii oluliseks....panevad oma kire ja energia muudesse tegevustesse... selline see meie mitmekesine maailm ju on..
ilusat päeva

4 kommentaari:

  1. Kallis Lummike. Kirjutad küll, et tead anaalseksi kohta ühte ja teist, aga sul on need asjad ikka päris sassis. Kõik loevad, aga keegi ei õpeta sind vanainimest. :D Kes muu siis veel, kui Alice tuleb jälle appi.Tal pikk abielu seljataga ja palju kogemusi. Oraalseks on suu ja suuõõne organite aktiivne kokkupuude suguelunditega seksuaalvahekorral.Anaalseks on üks suguühte tüüpidest, kus toimub suguühe anaalselt, ehk pärakusse.Abielurutiini ei tulegi kui oraalseks kuulub igapäeva ellu sama kindlalt kui söömine ja joomine. Minu meelest on see nii loomulik toiming, et sellest pole mõtet pikalt kirjutadagi. Kui veel täpsemalt tahad teada, siis helista doktor Noormannile.

    VastaKustuta
  2. Kallike, sul on õigus nagu alati, aga teema on kinni ja ma ei saanud seda sõnavääratust enam parandada kui olin juba klõpsaka teinud...
    Kuid ma tean ikka mõlemaid ja veel rohkemgi...ära muretse, mu vanus ei takista mul elu nautimist jne.

    VastaKustuta
  3. Sa teed mind uudishimulikuks. Mida sa veel tead? Muide pole midagi lihtsamat, kui oma blogis vigu parandada.

    VastaKustuta
  4. Kui tekst on läinud loetavamate hulka, 2. kohale, siis ma ei osanud enam midagi teha kui taipasin et oraal ja anaal on segi...
    kui sa nii pikalt oled seda mõnutunnet katsetanud,siis tead vast juba kõike....sel poosil on ingliskeelne nimetus (vanainimesel ei tule meelde), küsin oma psühhol.-seksoloogist sõbsilt, siis ütlen..kirjeldada ei julge, jälle kõik loevad...aga põhimõtteliselt on kehade jalad ja pead eri suunades...muidugi on ju kirjanduses ja internetis kõik kätte saadav...kõik oleneb inimes temperanendis ja huvist selle vastu...ma ise olen vist veidi pataloogiline...kas paneme teema nüüd lukku?

    VastaKustuta