laupäev, 18. mai 2013

püha järv

Eestlastel ka oma püha järv... ei hakka intr-s tuhnima kus nimi pärit, kuid eks sel järvel oli ehk mingi oma tähendus...kevadel näeb ta imekaunis välja
 Kuigi kunstnik Uiga (tundsin teda isiklikult,  kutsus mind akti jaoks poseerima aga ma ei julgenud) maalis Pühajärve süngetes värvides (mul mitu tema maali, isegi akt oli, mille kinkisin pojale)...ta armastas paadiga seal sõita ja maalida....tema nägemus järvest oli väga omapärane (v-olla oli see seotud kunagise talupoegade ülest-a)  aga ta armastas seda järve väga...
Aga mina käisin sel aastal siis Pühajärves  toomingate õiteaegu ujumas...vesi juba nii mõnus kuigi
L arvates oli külm..peale selle lasin rõõmust upperpalli kevadisel murul ja poseerisin sõjatamme (u.400 a vana) foonil..

trikood mul kaasas ei olnud aga ajasin läbi...L ütles, et mu hing on kui 30 a-l
puu otsa ma ronida ei saanud, kust poolt ma ka ei proovinud....elu on ilus!!!!
päikest teile hingedesse                                                                                    
 

4 kommentaari:

  1. Kahju, et sa siis nii arg olid. Nüüd oleks tulevase seksiraamatu jaoks erootiline pilt kohe võtta olnud, aga ega veel hilja pole. Kuraasi sul jätkub nagu näha ja häbelik ka pole.Jõuad veel küll. :D

    VastaKustuta
  2. Oh-hoo Alice, rõõm sinust kuulda..tead v-olla tõesti julged pildid, kuid ma käisin seelikuga ujumas ja ei olnudki muud seljas, aga vanainimese asi, mis mul ikka häbeneda, kodus käin kuumaga päris alasti (kui teisi pole)..raamatu suhtes, kui sa sissejuhatusega toime tuled siis ma jätkan, ehk on ka minu põlvkonnalt midagi õppida, sest kõike sai südamest teha (tööd, muusikat, seksi, lapsi kasvatada jne)praegustel noortel on kergem (lasteaiad, pamp-d,autod, valmistoidud jne.)
    ilusat nädalavahetust sulle!

    VastaKustuta
  3. No see ikka Sinu raamat.Minul pole midagi põnevat sissejuhatuseks kirjutada. Mul pole nii suuri kogemusi ja nii palju julgust.Ma suurema osa oma elust olnud ontlik abielunaine ja suure pere ema.Pole nendel praegustel noortel ka kerge. Vaja ennast teostada ja karjääri teha. Laste jaoks pole aegagi.

    VastaKustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta