kolmapäev, 29. mai 2013

nalja kah

püha müristus, ma pidin ennast peaaegu ära mürgitama.... käskisin L tuua  gr-d tigude  hävitamiseks..L tõigi karbi, peale ei olnud kirjutatud milleks kasutada... võtsin karbi lahti - maru suured gra-d olid , jube lõhn ja  silmad hakkasid kipitama....panin ruttu kaane tagasi ja hakkasin lugema (poola ja eesti keeles)......- kasutada maskiga, kinnastega...võib ise  plahvatada, vett ei tohi lisada...  isegi kiirabi nr.oli kirjas  ....jeerum- jeerum, mul läksid jalad nõrgaks..helistasin L-e, ta ütles et  vist kauba all oli kirjas  et muttidele (ma  nagu rääkisin talle tigudest)..aga muttidele siis muttidele...tuli välja, et need olid  karbiidi kamakad -  mul nagu pole  selle ainega elus pistmist olnud


No väga hea.... nüüd need mutid alles saavad.! (meil neid mutte ja tigusid mõlemaid).kindad kätte, prillid ette tegin aga pulgaga augu kindlaks ja uhasin terve selle purgi muttidele rõõmuks...muidugi puude-põõsaste  juurte lähedale ma ei pannud (mõjub ehk viljadele)
Aga sellel aastal on tigusid nii palju, et üheski poes nendele mõeldud gr-d pole.
ilusat päeva


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar