neljapäev, 2. mai 2013

kevadtunne

Vaatasin hommikul kohe oma nartsissid üle.....ei kõige armsamad on ikka kollased! Nii nunnud kohe, muidugi paljud veel lähevad õitsele (kui ma ei eksi siis mul on neid12 sorti)...aga haisulill hakkab ka ilmet võtma...küll on  kevad ikka ilus!
Aga nüüd pean arsti juurde  lippama vaja süda üle vaadata.. kas tohib veel armuda  või ei tohi nii tugevate tunnetega oma südant enam koormata....aga niiii tahaks veel seda võimast  tunnet tunda!
Ah..kevad on nii ilus ja kaugused kutsuvad..tahaks minna kuhugi....pidime sügise poole koos õe perega minema Hispaania päikselisele  rannikule...kuid mina ihkan ikka oma  Egiptusesse - nii mõnus kuiv kliima ja päike-päike-päike...Hispaanias võib ka vihma sadada, aga Egiptuses on vihma keskmiselt kord /7 aasta kohta......oh ei tea kuhu sügisel rännata, aga minema peab - ikka see igavene kutse "et kusagil on uued rannad ja uusi sündmusi võib tuua päev...mu igatsus mind sinna kannab ja oma ekslemisel lõppu ma ei näe"- kuidas minu armas I.K. oskas küll seda igatsust nii noorelt tabada!?
ilusat päeva teile armsakesed

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar