neljapäev, 9. mai 2013

oi, V oli dzunglis


Vaatasime mammukesega ja L-ga eile Pealtnägijat ja nägime ka  mam-e issit siin ja seal vilksamisi...nii uhke tunne tekkis, et tema on oma raadio-amat-i  ja elektroonika teadmistega ka nii kaugel, et on üks võtmesisikutest meie sat-i kosmosesse saatmise juhendamisel....oih, ta käis ka  dzunglis ju..
Jeerum-jeerum, ma kõndisin just paljajalu õues kui mammuke saatis mulle dzungli pildi,...ihukarvad hüppasid püsti, kui seda madu nägin...ei tea kuidas mammu issi seal dzunglis julges  jalutusretke teha!?....eeeeiiii ma vist enam dzunglisse ei kipu, kui selline elukas sulle äkki selga  hüppab siis vist viskad kohe sussid püsti

....ma olen unustanud millised ohud dzunglis on ja maru kuum ka veel pealekauba...ei  ma tahan ikka oma Aafrika hotellidesse...ja Punases meres mõnuleda....L tahab Vahemere äärde, aga seal ka ju vahel sajab...äkki trehvame just vihma kätte...aga mina tahan päikest, ka sügisel sellist nagu praegu tartus on!
aga paljajalu on ikka muru peal mõnus olla küll!
kalli-kalli teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar