reede, 10. mai 2013

vanadest lauludest

Üks minu tädi lastelastest, kes Viljandi kult.koll. õpib helistas mulle ükspäev, et talle lapsepõlves meeldis, kui ma pilliga vanu laule laulsin...ta tahaks tulla mõnda lindistama...oh ma ei teagi kas ma nii vanu tean...ja mul on ju kusagil kasett, mille sõbrad -  väliseestlased lindistasid ....sellel ma loen luuletusi ja laulan armastusest, ei tea kus seegi on ja pealegi seal ei ole väga vanad laulud...kaseti leidsin üles , õigemini  lausa  2tk, ma kinkisin neid ka oma lastele mälestuseks.. aga nüüd on juba disk-d...

 ma pole ka täiuslikult musikaalne..eksin rütmiga ja ei saa alati polutoonidele pihta....noh mis laule ma siis K-le laulaks!? Ehk Viljandi valss, pole kunagi kuulnud, et keegi peale minu seda teab, mina aga õppisin selle siberi eestlastelt...ka Lutika  Viiu(mis emalt õppisim), kuid see on laulikutes olemas, Saadab mind mu vari... ja kindlasti üks metsavendade laul  - Vaba mees on olla hea.....
Üldiselt otsisin oma vanad laulikud ja luuletused välja sest K tulebki täna suvilasse
ilusat päeva

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar