neljapäev, 23. mai 2013

kaktus hakkas õitsema

Minu väike kaktus hakkas õitsema...algul tuli üks õis välja kuid varsti tulevad ka teised...nii nunnukene teine....nii pisike ja õitseb
Aga õue laua peale tegin ma väikese armsa ikebana....kui elada lillede keskel, siis olgu neid juba erinevaid, sest kevad ja suvi ongi Eestis suur lilleaed
isegi  augustis õitsevad floksid, aiakarikakrad , daaliad  minu kannake, jne...
pai teile


2 kommentaari:

  1. Selle kaktusega on nüüd kindlasti midagi pahasti, valgust pole piisavalt saand ja nüüd nii hele, kas talvel puhkeperioodi sai?

    VastaKustuta
  2. Ega ta mul kõige paremates tingimustes ei kasvamud jah,linnakorteris ei ole aknalauda...aga suvilas ta kosus ja viskas ka mõne õie välja...eks ma püüan talle edaspidi rohkem tähelepanu osutada...tänan, su märkus on õige!
    ilusat päeva!

    VastaKustuta