esmaspäev, 20. mai 2013

oh õied-õied

Kui ilus! kuhu ma ka ei vaata, igal pool midagi õitseb....praegu .on selline aeg kus   "õunapuud õitsevad ja nende  roosakad õied mu juukseid  ehivad"...ka sirelid ..valged juba õitsevad, lillad sätivad end...







niidsin hommikupoole, rohkem ei
jõua, mamm lubas homme  appi tulla, nii tubli temast sest pool  on veel niitmata...
ka taimekesed on kõik juba väljas, tomatid samuti õitsevad...ka maasikad...metsmaasikad veel hilinevad...mul on neid vähe ka...

lippasin siin lühikse valge kleidiga ringi ja Kytti  kogu aeg mu jalgade juures ...kui aga masinaga niitma hakkan, siis hüppab ta laua peal jajälgib tegevust..

kalli teile

3 kommentaari:

  1. Alice, kallike mulle meeldib et sa mind loed ja toetad..mu õel on ka Taalinnas suur pojapere ja ta väga kiidab oma miniat..lugedes sind ma mõtlen vahel ka T-u naisele..ta tuli meile isegi öösel ükskord lennujaama vastu kui me Aafrikast tulime...ma vist tundun lausa imelikuna oma postitustega...aga millegi pärast ma tahan kirjutada igasuguseis jamasi - eks ma selline olengi,,vanasti sai sõbsidele kõik räägitud, aga nemad on veel tööl...
    tänan sind toetuse eest!

    VastaKustuta
  2. Ära muretse midagi. Ma ju töötan lasteaias ja kõigega harjunud.Palju hullemad on virisejad ja vingujad, kes pole mitte millegagi rahul.Söö, palveta ja armasta edasi, siis on elu nagu lill. :D

    VastaKustuta
  3. Oh sa mu armsake, tänan nende armsate sõnade eest! Nii et teeme pulli edasi...lendav ja vunts on mind maha jätnud, aga üks haapsalu mees loeb edasi, muidugi ta on suur male fänn ja fotomees ja valdab vist vene keeltki..loevad ikka ka väliseestlased, nii armas neist!
    pea siis vastu lasteaias ja kodus!

    VastaKustuta