laupäev, 25. mai 2013

käisin linnakodus

Käisin linnas puid korraldamas ja maja akende ees lilli rohimas...oh armas nurgake mul seal....sidusin ka elulõngad ülesse (mul on tumepunast värvi elulõngad kui õitsema  hakkavad, aga sinnani veel aega)
ka roniroos on ilusasti talve üle elanud
Suvilasse tagasi tulles  kohtasin suurt buld-i, tuli terviserajal ilma peremeheta otse mulle vastus.....oih mul hakkasid jalad  värisema, sest   maru suur koer .... aga vaata imet jalutas minust rahulikult mööda...ma kardan seetõttu, et mind on üks lahtipääsenud ketikoer kunagi rünnanud.....pimedas äkki üks kole loom hüppas mu rinnale, tõmbas sinirebase kraest lahmaka tüki,  sülitas välja ja sörkis  edasi..(ta arvas vist et olen rebane)....mina seisin veel tükk aega kui soolasammas, siis  pistsin kodu poole punumapeale tulejutt taga, isegi müts lendas peast, aga ma ei julgenud tagasigi vaadata (mees rahustas ja käis pärast mütsi otsimas)
Seetõttu ma üksikuid koeri kardangi...
 koer juba lännu..
kalli-kalli
kõiki ilusat teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar