reede, 3. mai 2013

homme siis...

Homme siis hakkab ka Eesti kuuluma kosmose  riikide hulka..Prantsuse Guajaanast stardib rakett milles on ka meie väike sateliidike (millel on oma teadsikud ülesanded)....sateliidi ehitajad sõitsid juba sinna, nende hulgas ka minu mammukese isa, kes tegeleb sideprobleemidega...helistasid, et olid eile dzunglis ekskurssioonil käinud (ta on ka filmija näeme ehk hiljem  pilte)...vau see on tõesti ime...isegi mina unistan  dzunglis käimisest...sügisel me kuhugi soojale maale läheme, aga ei tea veel kuhu..
Varsti hakkab sateliidike maa peale signaale saatma, siis saab Tõraveres neid vastu võtta... see on kõik nii põnev, kahju et ma astronoomiat õppima  ei läinud... ma olen selle vastu alati huvi tundnud...nii et ootame põnevusega  seda mida meie väike sateliidike sealt teatama hakkab ja kuidas ta ennese hävitamisega hiljem toime tuleb ( see ju üks uurimise eesmärkidest)..
ilusat päeva (täna on nii kaunis ilm)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar