kolmapäev, 21. august 2013

krimiklassika

jee, mulle hakkab nüüd maailma krimiklassika tulema...ma algul kahtlesin, kas tellin, aga lõpuks sai lugemishimu võidu...poja ka alati kingib mulle raamatuid kuigi on juba arvutite võidukäik ja E lugemisvõimalus...krimkad on mu lemmikraamatud...saan kaasa nuputada mis toimub ja  arvata, millega lõpeb
Aga õunapuud - õunapuud aias niiiii punetavad....õunakesed nii armsalt punased tänu päikselisele suvele ja   mnj.  nii magusad.....samuti kreegid nii maitsvad, rääkimata ploomidest.....ma käin  ja aina maiustan.....

.täna siis kalale minek, mammu tuleb ka ja õpetab meile landi viskamist...saame ehk suure-suure kala kätte..
järvekese ääres saab upperpalli visata ja  muidugi ujuda
kalli teile

2 kommentaari:

  1. Gürsakene,võta nüüd korraks aeg maha,mina olengi Anka ja vaata oma hot.com postkasti ka,see võtab ainult kolm minutit.

    VastaKustuta
  2. Anka, kallike vaatasin! nihuja net...mina olen hotmail.com, vOT SELLES ONGI VIGA...aken oleks vaja värvida, mäletan, et sa oled kodus maru töötegija mutt...mina rohkem lullilööja
    tervita tsapaid ka - gürsa musi teile!
    p.s. maamees jookseb läbi naabritalu kopli bussile ja hõikab- kas ma jõuan...naaber vastu, et siis jõuad kui mu pull sind märkab!
    ha-ha-haaaaa

    VastaKustuta