teisipäev, 20. august 2013

Lahemaal ja Käsmus

Ei ole eluski  sinna kanti juhtunud...võib ainult imestada, et Käsmu on isegi Tartule lähedamal kui Kabli...aga meri soojeneb seal muidugi hiljem kui Kablis
Oih ostsin inglisekeelse raamatu Lahemaa national park  -   muidugi oma kuningriiklastele  A-le ja S-le, saavad ka  tutvuda tükikesega  Eestimaast
Oh Käsmu, Käsmu - sa oled tõesti armas....nii armsad valged suvilad.....liivane rand...
 mõnus soe vesi....
vau, koerad valvasid Meremuuseumi, mille  juhatajaks oli üks  ans. Rajakate liige
(minu lemmiklaulude "Tuhanded külad" "Armsas Tartus vana ülikool" autorid ja esitajad)
 tegin  siis seal oma viimase pildid  moblaga, sest aku sai tühjaks ja laadijat kaasas  polnud
selliste loomakeste skeletid on seal olemas..
Aga mina hüppasin merre ja vahepeal mängisime palli... mu sugulastest Ritta oli oma mehega samuti seal.....meie memme järeltulijatest oleme me mõlemad kiire jutuga ..räägime  väga kiirelt (nii et geenid)....tema viskab hudiratast, teeb veel silda ja oskab idamaiseid nõksusi nagu minagi...ei-ei silda ma ei viska, neil on ka täiskasvanud lapsed.......vau ta oskas ka spagaati teha ja palju ujuda....nii palju rääkisime, et mul on hääl siiani  ära, ainult sosistan
L oli kooridega öölaulupeol....me vaatasin tv-st ja jõime Lauriga kahekesi raviteed
Kui võimas! Kui palju rahvast! Kui hästi kõik esinesid...tekkis uhke tunne, et olen eestlane....ehk vaatasid ka lapsed seda saadet inter-s....tulevad ehk tagasi.....meiegi tulime ju Siberist  tagasi

.isamaalik tervitus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar