laupäev, 3. august 2013

mini zoo

Meil on suvilas oma  loomaaed....siilid vabal pidamisel..vahel ikka siin ja seal tervitavad  mind..eile pikutasin kiigel kui äkki üks  loom trepi alt   nina välja pistis ja Kytti toidu ära sõi

siis on meil veel üks põrsamoodi siga, kes aitab vahel koristada...













Lõpuks kui tahtsin kiigel silma looja lasta, kuulsin vee solistamist - Kytti valmistus vanni minekuks


.. meil on veel vareseid (kes  laualt vahel midagi näppavad) ja hiire - mutte, keda palja silmaga  harva näeb.....
vau, ma unustasin armsad siristajad ja linnukesed....õunaussikesi ja tigusid võib samuti vaadelda....ah jaa sipelgad ka...ei noh peale muru niitmist  käivad  musträstad reas veel mingeid ussikesi söömas...liblikad ju ka olemas..
kokkuvõttes on meil suur looduslik minizoo olemas, ootame külastajaid, piletihinna suhtes peab veel mõtlema..


ilusat laupäevahommikut teile!

2 kommentaari:

  1. Konni polegi? Siis jääb midagi väga, väga puudu. :D Mul küll isiklik ja kaitsen teda, et võõrad suudlema ei tuleks.

    VastaKustuta
  2. Ma tänan, väga meeldiv sinust mulle konni meelde tuletada, aga mul on niiiii kuiv, et konni pole näha...aga suudelda tahaks küll kellekagi, mehed kaovad ära ja ei viitsi suudelda...äkki sa laenad mulle oma konna, sest minu kass ka ei ole suudleja...

    VastaKustuta