laupäev, 17. august 2013

ma siis lähen

Lähen siis Vabasse oma koju....."ma lähen, kuigi süda leinab mis siia sinu juurde maha jääb..kuid kuskil õitsvad valged ristikheinad ja sõnajalarada läbi metsa viib"...sa magad ja jäädki mulle sellisena meelde samuti 18 a., mis ma  siin suvilas olen suveti olnud.......
bussid veel ei käi, aga jõuan ka jala minna...võtsin oma armsa läpakakese ja  vajalikud asjad ..... lähen jalutan varahommikuses linnas....õhk on nii karge ja puhas.. kuid nii vaikne......linnukesed ei laula, vist valmistuvad juba reisiks ja mõtted neil juba mujal...võtan ühe pohlamoosikese ka  õlakotti (see ju mu lemmik)....
Tulevad uued mõtted, uusi sündmusi toob päev....mu igatsus mind sinna kannab ja oma ekslemisel lõppu ma ei näe...
Mul ju kodus ka  kleopatra, kuid veidi väiksem
ja põõsaid- puid olen sinna istutanud, isegi väike  pähklipuu on olemas....tean ju ette et alati peab taganemistee olemas olema...
 ja nurgake kus ma sügiseti-kevadeti sõbradega kohvi joon või vahel isegi veini.....nüüd saan siin ka suveti olla
ümberringi rohelus, autoteed jäävad kaugemale....siin veedan ma oma vanaduse - see on ainult minu kodu

 on kööginurgake, kolm tuba jne.
ilusat päeva kõigile

7 kommentaari:

  1. Oled Sina alles tegus,no müts maha.Päris huvitav,kellega need kohtingud on?Kas R.S?
    Oma hot.postkastis Sa vist enam ei käi,jätsin Sulle õnnitluse.Siin ju kaarti saata ei saa ja hot-iga sisse ka ei pääse.Vot nii gürsake.Tervist Sulle ja kallid ka.

    VastaKustuta
  2. proovin,miskit ikka nagu sai saata.Ei saa,see laadib nii kaua,et tigu jõuaks poes ära käia...:):)

    VastaKustuta
  3. Mis juhtus armas sõbrannake? Nii suured elumuutused.Ega siin ometigi pole süüdi su ilusate silmadega tark sõber?

    VastaKustuta
  4. Oh te mu kallikesed, hea ikka et hoolitsete! mõmmike, ma ju kutsusin sind Ankaga laulma ja anekdoode rääkima (olen teilt palju õppinud)
    kallistus sulle ja mõmmi musi ka

    VastaKustuta
  5. Aliceke, sa ju kallike ei tea kas mu tark sõber on emane või isane ja ehk on minul ka lesbilised kalduvused....
    Põhiviga on see, et ma ei viitsi suvila ümberehitamise juures viibida, kaasa aidata...tahan vanaduses lulli lüüa ja võtta veel elult mis annab....olen rahul selle armsa suvilaga, nagu ta praegu on ja kõik!
    tralla-laa, küll on tore elada!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui ta just Otto-Triin pole, siis ikka isane. Oled ju ise sellest kirjutanud ja mäluga on mul kõik korras.
      Tegelikult valmistasid mulle pettumuse. :D Ma lootsin ikka, et on vähemalt armukolmnurk ja nüüd läheb põnevaks.

      Kustuta
  6. Kolmnurk on alles, ära muretse! Mulle tuldi ikka linna järele ja me leidsime ühise keele....ehitust ei tule ja armas suvila jääb selliseks nagu see praegu on...eks see eluke ju lainetab....on mõõnad ja tõusud ... 18 a on pikk aeg - harjumusel on suur jõud....reisil olime koos

    VastaKustuta