teisipäev, 6. august 2013

synna hommik

"Rotipojakesed" on kõik lahkunud  mitme maa ja mere taha oma kunninkriikidesse (imelik mõelda, et Rootsi ja Inglismaa on tänapäeval ikka veel Kuningriigid - njah, mõned traditsioonid kestavad aastasadu )
Aga mina ärkasin oma sünnal  reipa ja rõõmsana...kohvitan ja naudin looduse ilu....kui kaunis on elu!
Ja tütrekese juubelililled!!!


 lauad jäävad ootama järgmist pühapäeva siis tuleb minu muusikute punt koos võimenditega ja läheb suureks laulmiseks lahti...tore, et mul nii palju sõpru on (20-30 ringis)...venelased ütlevad et ne imej sto rublej - a imej sto druzei




  Ma istun siin  ja mõtlen, lihtsalt ei kujuta ette, et ma kunagi enam seda kõike  ei näe..kas tõesti siis mind enam ei ole?! Äkki olen astraalolekus ja hõljun kusagil kosmoses või lähen mõnda uude kehasse, äkki linnu omasse...ei maailmas on palju asju veel, kuhu inimmõistus ei küüni..
Aga täna  mulle külalisi ei tule, kõik tulevad pühapäeval, sest ma puhkan tütre juubelist....
Lähen linna  poja kingitusi üle vaatama, ta ööbis lastega seal ja oli mulle jätnud terve köögitäie uusi nõusi: taldrikuid, potte, panne jne.  n-ö. uuendanud minu köögitarbed, kahjuks palju raha  kulutanud..kuna mul on mitmed kallid serviisid olemas (hiina ja saksa päritoluga), aga need ei asu köögis...aga kui uued siis uued, vanad kästi vaestematele anda (oh pojake küll - oled mulle kallis)
Tütar aga kinkis uued voodipesu komplektid - väga armas! Ilusat reisi neile!!!
Varsti ärkab L, tema on tavaliselt mu esimene õnnitleja....tema tütrepere oli ka  meil juubelil , jõulude ja sünnade ajal tulevad nad alati Tln-t siia.
 Jee, kuidas maitseb kohvi värskes õhus ja lillede keskel!
kaunist päeva ka teile!



2 kommentaari:

  1. Sind päevad, aastad vanemaks ei tee,
    vaid nooremaks ja tulisemaks veel.
    Nüüd elada sa tõtta,
    sest elult tuleb võtta:
    elurõõmu, armurõõmu, töörõõmu ...
    Palju õnne! Meesterahvaid,
    pikki, karvaseid ja vahvaid!
    Need on soovid minu poolt,
    ise kanna sellest hoolt!

    VastaKustuta
  2. Oh sa minu armas Aliceke, suur-suur tänu sulle õnnitluste eest! Oled ikka vahva kuju siin maailmas..mul on veel ühed sõbrad tekkinud - "neiud...", ega sa neid ei tunne, nad tegelevad sama tööga mis sinagi ja on väga head laste vastu, neile meeldib lastele patse punuda jne.Kui meeldiv on põnevate inimestega tutvuda. Ilusat õhtut sulle ja su lähedastele!

    VastaKustuta