esmaspäev, 12. august 2013

Nii ilus sünna

Oi, mul oli nii ilus sünnapidu - esimest korda lauldi mulle "Emakest sünnip.." ja "Ema, kui mina kord..." Mulle kui  emale pole kunagi lauldud.... mina  oma emale ikka laulsin  emade laule Noh mul  lapsed teadlased ja ei ole eriti lauluinimesed, kuigi poeg vahel laulab, aga ta ei ole selle peale tulnud et mulle sünnal laulda
Mis mulle väga veel meeldis, me  laulsime väga palju lüürilisi laule (M.,V. jt.) nii ilusad hääled,  kitarrid ja mandoliin saatmas...
ma sain südamest ennast välja lauldud ja hing on nii kerge..õhtu jooksul joodi ainult 3 sampust, kuigi meid oli 20 ringi, nii tore, et laulud tulid peaaegu kainelt...Huvitav, et mina tunnen kõige suuremat rõõmu südamest laulmisest ,.ei noh tantsitud sai ikka ka isegi jooksupolkat ja rokki, aeglast valssi jne   Üldiselt täna säran kui päikene ja varsti lähen Lõunakeskusesse kohtingule.
Aga lilled - nii kaunid ja erinevad!

kaunist päeva teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar