kolmapäev, 7. august 2013

sünnipäeva vir-var

Vaata imet, mu tark sõber leidis mu üles ja tõi mulle pangetäie ploome,nii armas temast, saame homme linnas kokku siis räägime pikemalt, vau saab jälle ta ilusate silmade põhja vaadata, kus peegeldub tohutu õrnus ja. headus... aga praegu hakkan ploome puhastama ja moosi keetma
kui head magusad! ma olen ploomisõber, eriti meeldib jäätisekokteil ploomi mahlaga...oi suu võtab kohe vett jooksma
Uh selle kivide eemaldamisega saab päris nalja - olen üleni ploomimahlaga koos..
Eile neid sünnipäevalisi tilkub terve päeva , lõpuks tuli ka Laur  Ahvenamaalt ja näitas meile sealseid võlusi ...põnev- põnev, kipun ka sinna, aga mitte ratta vaid eesli seljas...sest siis on kandev jõud olemas
on ikka julgus üksinda jalgrattamatkale minna, aga nüüd on ta
õnnelikult reisilt tagasi ja külvab meid   reisimuljetega üle


vau, metsas on ka loomadel asjal käimise keeld, huvitav kus nad  seda teha siis võivad?



mammuke aga tegeles maalikunstiga ja maalis meie suvilat...tulid särades koos T-ga torti ja kingitust tooma...ilus oma  tehtud kingitus..see sai kohe seina löödud
 küll on ikka inimesel  andeid..homme lubasin talle poseerida, proovib  akti maalida...no sellega saab veel nalja!! sest peez kleit on mul juba  kortsus ja triikimist ei kannata..
Nii see sünna vir-var möödus, ühed tulid, teised läksid...  aga pühapäeval siis laulu ja pillisõbrad koos
kalli


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar