neljapäev, 29. august 2013

seksi piirata

Uih, mis ma südame uurimise kohta teada sain...tuleb välja, et seksi peab piirama, ei tohi enam järves  seksida, ega kamina peal....vererõhk on küll madal, aga seda peab tõstma niitmisega, kaevamisega j.m. aiatöödega...ei see pole huvitav...
kus siis mu erootilised  lõbud jäävad? Ja hilisõhtune järves mõnulemine? Nüüd pean ainult tööd ja tööd  tegema ja järves võib ainult ujuda...minu jaoks igav, mina tahan ikka elu täie rinnaga nautida, vohh!
Aga tantsida ja laulda süda lubab, samuti pilli mõõdukalt tõmmata, igasugused  mitme mehepidamised jäävad ära (kuigi mul on  korraga ikka ainult üks olnud)
Aga tore, et süda tuksub valjult ja nõuab elult veel ja veel....kellel on samasugune süda - lööme kampa!
Täna nii kaunis päikeseline ilm  - lausa nauding...kuigi augusti viimased päevad aga loodus on veel nii suvine
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar