kolmapäev, 28. august 2013

tavaline argipäev

 Ma täna panin kuivama tervislikud taimed, millest talvel teed teha....korjasin naistepuna õisi..
aiast  aga korjasin kõiki õisi-lehti, mis minu looduslikku apteeki kuuluvad
muidugi kibuvitsamarjad on C  rohked, aga  siit ei puudu ka immuunsussüsteemi tugevdaja lillad õiekesed, veisesüdame tee lehed ja minu melissike, mis annab teele hea aroomi...armastan segateed
Tralla-laa, küll on Eestis päikserohked ilmad, käime ikka õhtuti ujumas...aga täna ei saa minna.













Mulle pandi südame uurimise aparaat  külge kuni homseni....nüüd ma  saan kohe teada, kas olen armunud või tuleb suur armastus veel tulevikus...


 Maarjamõisas oli seintel palju maale, aga minule  meeldis see...
 Nüüd lähen ja kukun kohe niitma...näi-näis kui kõrgeks see vererõhk  siis tõuseb, tavaliselt olen ikka madala vererõhuline....aga süda vajab ikka uurimist, sondeerimist ma küll enam ei taha, korra juba sain...
Armumine ravima  südant kõige paremini...vot nii on lood!
hommikune kallistus teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar