kolmapäev, 1. oktoober 2014

käisin ilusamaks tegemas

Ma käisin ennast linnas ilusamaks tegemas sest mammukesel tuleb väike juubel ja  veel mitmel sõbsil on oktoobris sünnad ja juubelid...siis peab ikka ilus välja nägema...maniküüri pole ma oma kümme aastat  küll teinud, juukseid nüsin ikka ise, L tagantpoolt vahel tasandab...
aga kulmud said nii paksult värvi  peale (mul isegi paksud kulmud ja nooremalt olidki tumedad), et pea pöördus nende raskuse all kohe ümber


ma ei tea, kas ma olen nüüd palju ilusam või vähe ilusam, õnneks kulmud lähevad pesemise tagajärjel mõne päevaga heledamaks......aga küüni ma hoian, siis saan mitmel peol käidud, pealegi mustemad sügistööd on tehtud ja nädala lõpus tuleb tütreke appi seda  linnakorterit korda lööma...........            
ma olen küüni ise küll värvinud, aga nagu ei mäletagi, et oleks päris maniküürija juures käinud.......
aga tore on ennast vahel naisena tunda ja selliseid teenuseid kasutada, ei tea kas teeks omale ka           veel ilukirurgiat, L naerab selle peale...aga rohkem mehi nagu praegu ei tea, kes mu vastu huvi           
tunneks....ise küll tahaks mõnda veel piiluda                                                                                          
ei, sedapidi näen ma päris kole välja.....issake, kas ma tõesti ilusam polegi, aga alles ju olin..........
selle aasta kevadel Lembitu sünnipäeval, enne juukste pügamist
 Täna siis meie kandis esimesed hallad maas, lilled paistavad küll veel normaalsed olema, aga peab
neid peab hakkama  keldri ja tuppa vedama, lõunamaa  omad tahavad ju ka soojemas  talvituda.....
                                                                                                   ilusat karget  hommikut!                                                                                                                                                                                                                                               

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar