reede, 10. oktoober 2014

Oh seda kassi

Oh seda kassi küll...mina ronisin pliidi peale, et tõmban valge vesiemulsiooniga müüri  ja siibrite ümbruse üle, et köök  oleks ikka puhtam peale remonti..Kitty hüppas ka äkki pliidi peale ja hakkas mu värvipotti nuusutama, mina pintsel käes püüdsin teda ära ajada, aga tema oma suure koheva sabaga keeras  viuhti värvipotśka ümber ja tormas siis tuppa, ise värviga koos, eriti saba.... mina suure hirmuga, et kuramus määrib kõik nüüd värviga kokku,  talle järele..
oh aeg küll ma olin sokkides ja  `sokis (hea et pliidi pealt alla ei potsatanud).....ise ka juba värviga koos, pintsli unustasin ka veel kätte ja kassi taga ajades sai siit ja sealt asju valgendatud .. lõpuks sain kassi kuidagi kätte ja viskasin ta õue....oh õudukast
Kukkusin siis ennast ja tubasid puhastama, oh seda jama ja lappide määrimist...kuid  õnneks värv allus veega küürimisele....
aga ma olen nüüd nii väsinud, tegin veel tule lõpuks  pliidi alla ka  ....
 istusin läpaka taha, et teile seda jama kurta ....sest   jagatud mure on pool muret....ehk keegi tunneb kaasagi... aga kassike on kusagil õues peidus ja veel värviga koos...väljas sajav vihm ehk loputab tedagi , või kui  ilmub, siis pistan ta vist  duśi alla ...ei  saa  ju teda valgekirjuks jätta.....

hea et kruusid seina peal terveks jäid, aga hommikumantel  kuivab, sellel jõudsin plekid juba eemaldada, kogemata pintsliga olin ka sellest üle käinud...
ometi tuli viimane pilt välja, mõtlesin muidu et ka mobla sai  oma osa, sest ta kukkus toolilt maha kui Kitty ringi tuiskas
mis teha mis teha, teinekord kui värvima hakkan pean kindlasti kassi õue laskma...aga sein jäigi poolikuks peab uue värvi tooma,,ka   seda harimist siin veel jätkub.....
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar