reede, 24. oktoober 2014

PKV algus

Oh aeg, sel unistuste reisil on PKV (pe-se kukkunud vendade) algus...vai-vai vai vaaaa....esimene päev sai loksutatud  bussidega ja lennukiga, lõpuks hotelli jõudsime öösel....hommikul L käis nõupidamisel ja tuli  tuppa, et lähme ruttu röövlite laevaga  merele lõõgastuma ja ümbrust uurima - nii odav olevat...mina jalad selga ja  röövlitega seiklema...algul ilm ilus ja puha...siis äkki  algas torm ja kahekorruseline puust laev kõikus ühest äärmusest teise...vahepeal jalad taevapool siis jälle pea...hoidsime  päästerõngaste lähedusse ja elasime selle 5 tunnilise naudingu kuidagi üle
saime elusalt merelt tagasi ja otsustasime, et hüppame merre ennast jahutama ja rahustama...issake - vesi oli 15 või 16 kraadi, keegi peale meie ei ujunud ja vaatasid, et las need lollid eestlased seal eputavad... siis hakkas nii külm, et  tulime pooljoostes hotelli ja kuna külmarohi on tasuta uhasime siis  viina sisse niipalju kui mahtus...ikkagi külmarohi!
poolkäpuli ronisime oma  korrusele ja kohe tekki alla magama, süüa polnud aegagi..
Nii läbiloksutatuna  ja soojal maal ära külmununa ärkasime öösel lõdisedes üles...õues äike, vihma sajab, meil ikka külmavärinad peal...hakkasime siis pamolli ja muid molle sisse ajama, L kukkus  soojapuhuriga jändama ja lõhkus selle lõpuks päris ära....tuba külm...oi isver siiani ei saa voodist välja, mollid ka ei aita, lihtsalt peab ootama, millal paraneme..soojendus  sätiti siiski lõpuks ära ja hakkas juba lõunamaine tunne  sisse tulema..
toateenistus tõi süüa meile voodisse, kuigi isu nagu polegi ja sellest viinaklaasist lõhub pea nagu haamriga...ilm ei ole ka veel paranenud...ei tea kas päikest siin näemegi......Eestis oli vist ikka parem olla...ja kahju sellest pooleteistuhandesest eurost ka veel, sellega oleks saanud  kodumaal kõik SPA-d läbi käia ja igasugust nalja teha
Kuid ootame ehk tuleb päike ikka lõpuks välja ja siis lööb elu särama..
aga praegu ai-ai-aaaa pea ja pee - kõik valutavad, nagu polegi tervet kohta, ja röövleid ei taha enam kunagi näha, sest küljed on sinised vastu laeva loksumisest....olen nii palju elanud ja pole veel tormisel merel olnud (vahepeal  tuli Estonia hukk isegi meelde, L ütles, et kui surra siis koos, arutasime, kas jõuame kaljudeni ujuda..aga seal pole ju millestki kinni haarata)

Oi õues sajab nagu oavarrest!
tervitus teile siit kaugelt  kahe hädise inimolendi poolt!
(eelmine kirjutis oli alguses valmis kirjutatud)