pühapäev, 12. oktoober 2014

kibelen juba reisile

Kuigi reisini on jäänud veel 10 päeva mina aga võtsin  juba  kohvri kapi otsast alla ja mõtlen mis kaasa võtta, 11 päeva pikk aeg , vaja ikka olulised asjad kaasa pakkida..selline rahutu hing ma olengi
Eile pesin kõik puhtaks, samuti L asjad, et kohvris oleks ikka värskem lõhn.....kindlasi võtan kaasa valged püksid ja särtsuka pluuse, samuti õhtusteks olekuteks pika kleidi jne. jne...õnneks on mul palju mittekortsuvaid asju
 oma  egiptuselina  ma  muidugi ei unusta, ilma selleta pole ma lõunamaadel enam käinud, nii hea on see endale ümber siduda (eri võimalused) ja isegi tänaval kuumaga jalutada
Siin ma olen Sharmis  kolm  aastat tagasi...mul oli neid kangaid  mitmesuguseil, aga olen aja jooksul kõik ära kinkinud, see on mu lemmik ja sellega olen viimasel ajal reisinud
L läks õemeest haiglasse vaatama, ta veel tilgutite all, saatsin lilli ja  viinamarja mahla, ise olin veidi nohune, ei taha pisikuid sinna viia..
Aga tantsima küll täna läheme  ja siis õe poole..
pühapäevane kallistus kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar