reede, 17. oktoober 2014

Kalevi tänaval

Jalutasin eile linnas ja juhtusin Kalevi tänavale, vau kui ilusad restaureeritud majad, meie vanalinn läheb aina kaunimaks










väga kena jalutada nende majade vahel, mis on kunagi ehitatud ja nüüd korda tehtud. kuidagi tuttav tunne, nagu jalutaks meie väiksemates linnades nagu Paide, Põltsamaa jne  .. ei ole neid uusi kõrgeid maju....ma ei tea miks mulle on hingelähedased just vanad majad..ma ei taha ronida 4 või viiendale korrusele ja elada nagu karbis...seetõttu ma oma Kaunase pst. kolmetoalise korterigi ära müüsin, et mul oleks aed, puid põõsais, palju lilli  ja seda mul nüüd on küll Vabas tn., küll suvilas...
Uni läks ära sest nägin nii seksikat und, et ärgates lausa mõtlesin, et see on tegelikkuses, aga kahjuks oli ainult uni....
Aga täna tuleb üks mees Coway firmast meie putsunutsiat (nii kutsume oma õhupuhastajat) puhastama.... aastas korra Tln-st käivad
Meie Vaba tänaval on ka palju ilusaid vanu maju, samuti Tähe tänaval...Karlova linnaosa on üldse armas koht, meil on oma kohvik, varsti tuleb oma teater A.Dvinjaninovi juhtimisel - lausa paarisaja meetri kaugusele meie kodust....siis on nii lähedal teatris käia
Ilusat ärkamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar