kolmapäev, 29. oktoober 2014

linna peal

No on alles tore palmide vahel jalutada...vahel tahaks neid kohe katsuda, sest minu kodumaal põhjas need ju ei kasva
Olen alati unistanud lõunamaadest ja siin ma siis nüüd olen...vaatan ikka vahel taeva poole, et kas meie linde ka näha on , ei nemad on rohkem Aafrikas siin neid ei paista - juba ammu Eestist lahkunud ja tulevad kevadel jälle tagasi...ka mina saan lubada endale  veidi aega  siin olla.....veel viis päeva jäänud...jalutan ja imetlen  kuurortlinna


Isegi Lembit jäi ühe palmi alla peatuma ja naudib sooja lõunatuult....tütreke  tõi talle kunagi Pariisist T särgi Moona Liisa pildiga ja meie saame terve selle puhkused aja nüüd seda kunstiteost nautida
L sõidab ekskursioonile mingit lossi vaatama......mina aga eelistan meres oma haigeid konte leotada ja päiksel lasta neid soojendada.....niiiiii mõnus!
palavad tervitused teile sinna kaugele kodumaale!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar