pühapäev, 19. oktoober 2014

minu mets

 Vau, mul pole metsa vaja minnagi, et näha kuusekäbisid, kaski ja mände....kõik on akna all olemas. Imestasin isegi kui meie aias taevasse vaatasin ja kuuseladvas nii palju käbisid nägin
tegelikult ma hakkasin vaatama kui kõrge see meie püramiidtamm  on ja siis avastasin, et kuusk on veel kõrgemgi..ka männid sirguvad, aga need ei ole pärispuud vaid põõsasmännid..kuid kased ja vahtrad on ka väga vanad ja kõrged
Aga kastan on hakkanud kasvama minu pandud munast ja pähklipuu samuti, panin igaks juhuks 2 pähklit mulda, kuid mõlemad tulid välja....ühe saen vist hiljem maha muidu kasvavad kahekesi aknale ette..loodan, et üks sirgub ikka päikse poole aknast eemale, sest lõunapäike on sealt poolt

kastanit olen juba püganudki ja nii mõnus on neid munakesi tuppa tuua Kittyle mängimiseks ja riidekappi panna koisid rõõmustama ...
Igal juhul pole vaja alati metsa jooksta, et puude ilu seal vaadelda...ka õhk on meil puude tõttu puhtam, sest autoteed jäävad majast eemale
Aga merd sõidan küll juba ülehomme lennukiga vaatama kaugesse Türgisse...tunnen rõõmu , et mul on olemas selline võimalus minna jälle mere äärde ja seal päikest nautida, ehk teeme ka väiksed ekskursioonid kaasa
ilusat pühapäeva kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar