esmaspäev, 6. oktoober 2014

maalid minu magamistoas

Lesin siin voodis väsinuna sellest suurest kolimisest ja imetlen ikka oma armast magamistuba....mul on siin peale looduse maali ka teisi maale, nt.  Uiga  Krüsanteemid,   Arraku  Akt voodi kohal, Kase Sinililled jne.  nii armas oma maale üle pika aja  jälle vaadata



nii tore on vahel kunsti nautida  endal pole eriti    joonistamisandi......sai nalja kui õega kunagi proovisime maal koduloomi joonistada, et kummal paremini välja tulevad , minul  - koer tuli hobuse nägu. lammas rohkem eesli moodi.....õel olid loomad ikka rohkem ise enda  nägu, ta lihtsalt joonistas minust paremini...aga lilli ma  küll joonistasin paremini..ja üldse mulle väga meeldivad  lilled, seetõttu ma  neid nii palju  pildistangi...
.Ilusat ärkamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar