esmaspäev, 20. oktoober 2014

no nii...

No nii,  homme ongi siis minek soojale maale...ei jõua kohe ära oodata! ma nii armastan palme, merd päikest jne....eks see karm Siber ja õpetaja jutustused sellest kuidas ta So´tsis käis (kui ilus seal oli olnud) on mulle eluks ajaks meelde jäänud...see on nagu mu lapsepõlve unistus olnud, et lõunamaid näha....ja nüüd on mul need võimalused olnud, olen lausa õnnelik inimene, et oma kodumaal elan ja reisida ka veel saan..kohvrid juba pakitud
Eile käisime õe pool head aega ütlemas, R ka juba tervem ja hea, et tal opp hästi läks...õde andis sületäie krüsanteeme meile...aga lõunasse me neid kaasa ei võta. seal ju oma lilled....nägime ka õe lapselapsi, neist kaks õppivad arstiks, tore, et suguseltsis ikka arste juurde tuleb peale minu tütrekese kohe mitu, sest osa õe omadest on ka juba arstid (õel ju lausa 11 lapselast, sealt tuleb veel teistegi eralade töötajaid)

lähen siis oma toimetamiste juurde..
kalli teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar