kolmapäev, 29. oktoober 2014

lilled ja meri

Meri on täna vaikne, ujuda  mõnus,  olin lausa 2 tundi mere ääres




pildistasin kõiki lilli mis nägin kui  jalutasin mere äärde...tõesti ilusad  ja oktoobri lõpus õitseb veel siin  nii palju lilli
ega ma kõiki ka pildistada ei jõudnud.....nii mõnus on siin jalutada , merd nautida, päikest ma väga palju ei võta, sest peale Egiptuse on kehale palju sünnimärke tekkinud...võibolla on see minu puhul loomulik, aga ehk olen päiksega liialdanud....
aga soolast merd ja mereõhku vajan ikka vahel, eks see lapsepõlv siberis on jätnud oma jäljed mu tervisele ja seetõttu vajan vahel ikka turgutamist......juba koduigatsus ka, aga alles laupäeval saab 11 päeva täis (täna mul blogitamise tuurid seetõttu juba teine )
Kõiki ilusat teile sinna kaugele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar