neljapäev, 21. märts 2013

ikka armastusest

Armastusel on  tugev elu edasiviiv  jõud....armastad  loomi,lilli, lapsi, kallimat jne....kunagi pidas K mulle  synnakõnet ja  ütles, et minu värv on puane - armastuse värv ja ma kiirgan  seda oma sõpradele ja lähedastele..ma siiani meenutan neid ilusaid sõnu  ja kui õemees ühel juubelil ütles, et mis võim küll hoiab minu ümber niipalju sõbrannasid ja sõpru ( eks ikka armastus)....kui hea, et teised seda märkavad...aga kui mul see armstuse  kiirgus tõesti olemas on, siis pean päikesest ja kevadest ennast kosutama, et  jõuda seda aina rohkem  jagada ....
.
 Aga kevad juba tulebki ja toob päikese meie südametesse ja  armastus lööb  õitsele veel säravamalt...

Aeg lendab kiirelt tagasi ei pöördu
on jälle kevad meie ukse ees
nüüd hindan rohkem seda, mis on möödund
ja inimese ilu näen ta sees

on armsad mulle vihmasajud , tuuled..
ma naudin mereäärseid rannateid
ja armusõnu sosistavad huuled
eks igaüks meist vajab neid

meil elu ikka rohkelt rõõmu toogu
ja uusi ahvatlevaid teid
päike head  meeleolu loogu
et  rõõmu,  indu  jätkuks meis
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar