laupäev, 23. märts 2013

Kitty armastus

Aga seniks kui unistused hakkavad täituma on mul üks olend kes mind armastab, see on kassike. Kui mina lähen õue, tema ka...kui mina panen lindudele toitu, tema  ronib kohe puu otsa, et paremini näha kas ikka lindudele toitu jätkub ja väljendab  lindudele oma armastust...nahka linde pista  kelluke segab....
 kui mina lähen õue pesu riputama on kohe  Kitty ka seal
  jälgib, et kõik ilusasti sirgelt kuivaksid....

kui ma lähen suusatama, noh ega  temagi taha sellest lõbust ilma jääda.....



                                 Nii on lood kassi ja minu armastusega.....suvel hakkame koos muru niitma, ujumas käima....ta ehk korjab vahel tennisepallidki üles jne...nii et armastusi on siin maailmas igasuguseid
pikk pai kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar