kolmapäev, 6. märts 2013

Tervitusi merelt

  Oih, ärkasin hommikul ja juba läheneme Rootsi rannale....kui monsa oli magada! Me olime saadikute sviidis..oh motlen tänuga oma kallile LK, kes meile  koike seda vomaldas ( jätsin talle tänutäheks oma siberi 2 raamatut, eks suvel  4 oe järeltulijate kokkutulekul kohtume), ma ei ole nii peenes sviidis elus veel maganud....nii et meie riigikogulased ja saadikud reisivad siis sellistes mugavustes. Ma oleks ka mone noupidamise läbi viinud, aga peale mammu ei ole kellekagi nou pidada
Siin on isegi kålmkapis sampus ja  väiksed peened napsipudelid, laual puuviljakorv ja ma saan valges hommikumantlis ringi jalutada, no boss mis boss
Utle meri mu meri, miks sa siia mind toid, utle meri mu meri, kas malahkuda voin.....
tervitusi teile kaugelt Rootsi  rannalt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar