teisipäev, 19. märts 2013

kutsuv Urghada

Eile mu kursusekaaslane kutsus mind  Egiptusesse, temal on oma korter Urghadas ja ta elab talviti seal...olevat isegi odavam pensionäri põlve veeta....kutsus et tulgu sinna paariks nädalaks, tagasi saaks Riia kaudu sõita...oh mu armas Egiptus, oh mu igavene reisikirg! 

Nii tahaks jälle kuhugi rännata, vaadata kas  kõik linnud on juba siiapoole teel.....A kirjutab, et tema korteri kõrval on müüa  lux -korter  (70 rm.) 35 tuhat USD, kui ostaks  tõesti sinna talveks elamise...tema ümbruskonnas elavad koptid, moslemeid on vähem...ta kirjutab mulle ka snorgeldamisest ( on juba muinasjutulises veealuses maailmas näinud meremadu ja seisnud isegi merekurgi peal seisnud,  kes olevat ta jalgade alt tasakesi minema valgunut) kui põnev! Ma ei ole tegelikult nii sügaval veel käinud, aga võiks ju  vanaduses veel proovida.....
ilusat päikest teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar