kolmapäev, 20. märts 2013

tunnete maailmas

Olen jälle tunnete maailmas, hing tunneb armastust ja midagi väga ilusat....tunnetada teise inimese aurat, õrnust lähedust....vaadata ilusatesse silmadesse ja kuulata vaikset sosinat ilust ja armastusest...
Ja ongi mu tark sõber jälle Eestis ja ma saan oma tunnete maailma temaga jagada -  kõike ilusat, õrna  imelist jagada .... käes on  elu ilusamad hetked ja ma tahaks, et neid mul ikka veel ja veel oleks...sest armunud olek on minu kõige suurem nauding ja elustiil...see viib mind unelmate ja muinasjutude maailma, muudab mind paremaks ...nagu tahaks  kõiki oma ümber kallistada ja  ääretult hea olla...mured on kõik nagu käega pühitud ja mu hing laulab hümni armastusele...
  Armastus on tõeline ime, erinevalt tajub seda igaüks ...oled nagu kõigest pime ja su maailm  muutub kauniks muusikaks....kõik su ümber heliseb ja hõiskab ning  sa kõiki - kõiki ainult kallistaks!
päikest teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar