laupäev, 2. märts 2013

Oi mu kurk!

Noh jõudis see gripp vist minunigi, peale teatrist tulekut ja lumes sumamist ongi minul kurk kibe jne. kõik  mis külmetamise juurde kuulub...jeerum, aga me pidime ju Nõos esinema!? Ai-ai, sellise kurguga ei saa laulda ega midagi ja grippi ei tohi ka teistele viia...
Saadan Volli koos oma  kitarriga las laulab ja teenib omale veidi taskuraha..
Uih aga Kitty vist on ka gripi saanud, kui mina oma kurgust pilti tegin siis tuli tema ka ja hoiab oma suud lahti...niii naljakas.....tema on minu isiklik massöör. Siis kui hommikul varbad teki alt välja pistan, et ärgata, on ta kohe kohal ja põhjalikult vähemalt viis minutit tegeleb mu varvastega, aga ma pean talle neid jalgaaval ulatama....vot selline nali on selle minu hommikuse võimlemisega
Aga nüüd ai-ai lähen kurku ravima.
hoidke ennast gripi eest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar