esmaspäev, 18. märts 2013

läheb vitsa andmiseks

Oh aeg seda ilmaelu küll....minu uhke lindudepeletamise kellukesega oravasaba kraabib eile ukse taga ja kui ma ukse avasin siis pidin kreepsu saama, minu alandlik teener pani mu jalge ette jahisaagi (ilusa mustsulelise ja punase kõhualusega rähnikese) tegi rõõmsalt "kurr" ja  seisis tähtsa näoga...noh mis siis sest ilusast punasest rootsikellukesest kasu on, kui ta  männiotsast rähni kätte saab!? Kas rähn tõesti oli nii  tegevuses et kelladega kassi ei kulnudki!? Ma ei osanud ei nutta ei naerda...L tuli koju ja hakkas siis kassi kasvatusega tegelema... rääkis temaga pikalt ja noomis teda jne.....kuid paari tunni pärast tõi Kitty mulle jälle söögilauale lisa - varblase ja kordas oma rõõmsat  minu toidulaua eest hoolitsevat " kurr" -i..    oh, jeesuke, täna lähen ostan talle veel kaks eestimaist kellukest kaela...siis ehk linnukesed märkavad seda röövliplikat.... tõesti ei tea kuidas tema jahiinstinkti taltsutada....ei taha mitte oma aeda lindude surnuaiaks muuta....ei, täna teen VIST kurikaelale  kaseplaastrit, vanasti aitas ikka peenike vitsake.
see on küll suurevõitu, aga siit annab viis  vitsa teha...ma muutun nüüd vist fuuriaks...aga
 kui ta järgmise saagiga tuleb siis  näitan algul seda vitsakest...L manitsused ja pikk jutt oli talle kui v haneselga vesi....
aga teile ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar