reede, 22. märts 2013

unistus..

Ma imetlen ühte Sue maali....nii mulle hingelähedaselt maalitud..sest ma väga armastan mände ja lausa naudin neid sellel maalil,  mul on  looduses ka üks selline koht mis on sarnane  just selle maaliga, eriti kui istuda ja vaadata neid mände altpoolt.....
nii põnev oleks neid suvel samblal lesides  vaadelda...
Kus on minu "lendav konn"? Kas ta mind  enam  üldse ei loe...ma kujutasin ette kuidas ta minu juurde lendab ja imekauniks printsiks muutub...siis me koos pehmel samblal hullaksime ja vaataksime neid mändide latvu, see oleks mu unelmate tipp!
Suur kevadine kallistus kõigile unistajatele!

7 kommentaari:

  1. Oi kui põnev. Seda tuleksin mina ka vaatama. Saaks alles kinu. :D

    VastaKustuta
  2. Ootan tõesti...sain sinu commi peale naerda nii et püksid märjad..ole tervitatud...jääme konna ootama!

    VastaKustuta
  3. Oh häda ja õnnetust, olen ma ikka mees - naised ootavad mind samblal lebades ja püksid on juba ette märjad!
    Karma, mis muud...:(
    Alice - kas sa ikka oskad siukest kinu nagu L lubab?

    VastaKustuta
  4. Konn, armas konn. Millal sa enne minu võimetes kahelnud oled? Ainuke häda on selles, et püksi pissimise ajad on ilmselt möödas, aga temperamentne ja seksikas olen ma sellegi poolest. :D

    VastaKustuta
  5. Jeeeeeeees....juba olemegi Alicega looduses ja samblal lesides vaatleme neid armsaid mände, imeline konn lendab meie kohal ja meie ootame, millal ta printsiks muutub...ma lausa säran - unistused täituvadki!

    VastaKustuta
  6. See ju väga ilus unistus,mille tegelikku mõtet , kahjuks, eelpool commijad ei ole tabanud....

    VastaKustuta
  7. Eneke, kes sa oled? Oled sa mu sõbs ajaloo kat-st...rõõm sinust kuulda
    kalli sulle, sain su mõttest aru

    VastaKustuta