pühapäev, 10. märts 2013

kuningat vaatama

 Ei noh, see et käia Stockholmis ja mitte kålastada kuningat ei kolba kuhugi...ja mina uhasin siis ruttu metrooga åhest linna otsast teise, et seda imet jälle vaadata...aga muidugi kuningat ei näinud, kuid tunnimeest sain kåll katsuda ja ta ei teinud åhtegi liigutust, et mind takistada...naljakas vend.....ja mina kaaaa....


vau imet, kus oli parte ja luikesid, tahtsin ise ka  vette sulpsatada ja nendega koos ujuda, aga kus sa sellega, tåtreke läks närvi ja keelas mul seda tsirkust tegemast, aga mammu vehkis muidugi pilte teha....kahju et taliujumise pilti ei tulnud ja  ¨onn et ikka terve ja elus olen....muidu selline suur luikede hulk tuletas me suvist järvekest meelde ja lausa meelitas ujuma...

aga homme siis jälle laevale minek.ja seal saab nååd kåll rocki vehkida (onneks pole keelajat kaasas) ja on ehk moni papigi, keda reuma ei vaeva ja kes mu noorust ja ilu märkab...vau, kui hea mote!
Selle mottega lähengi magama...
tsau 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar