esmaspäev, 13. jaanuar 2014

jälle kauge külaline

Milline rõõmus hommik! Päike paistab, kamin  soojendab ja mina  joon alles kohvi, sest täna on mul ees midagi põnevat!
 mu kallis tark sõber saabus Hiinast! Milline rõõm, nüüd pean varsti linna jooksma, et temaga veidi kohvitada ja juttu puhuda...kui hea on kohata vanu sõpru, kes aastaid sind mõistavad ja toetavad, kuigi mu praegusel elul pole viga ja L on mees kellega saab koos musitseerida, tantsida, ujuda suusatada jne.
Aga olen selline loodud, et hing ei unusta ka vanu suuri armastusi ja pole ju patt vahel ka tarkusi juurde saada et inimpsühholoogiast rohkem teada..
vau, Jõuluvana tõi mulle suure teetassi, nüüd vast saab hiinateed kamina ees juua ja  see annab tõelist inspiratsiooni..
 .tuleb ehk mõni uus luuletus keelele..ega  mu luuletused  teab mis asjad pole aga sai selle Luhaääre luuleklubis ikka käidud ja midagi ka  kokku soperdatud, mõned on sealsetes vihikutes ka ilmunud....
tugevate  tunnete mõju tahaks ikka kuidagi luulevormi sättida...vene keeles tuleb mul paremini välja (eks ikka Puskini, Lermontovi jne. mõju)
Aga nüüd siis kohtingule minek....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar