neljapäev, 16. jaanuar 2014

linnukesed

Päikseline hommik, vaatan aknast välja..vau, kui palju linnukesi  söögilaua juures  ootamas..läksin ruttu ja panin neile  sivkasid, uhh kus lendas neid igaltpoolt kohale..
haarasin  mobla, et pilti teha...noh kus sa sellega - linnud kadunud kui tina tuhka...üks on ainult majakeses ja mõni oksal - päike paistab ka otse silma ja  ei näe neid isegi..
Aga mul on kotitäis kestadeta sivkasi, õekene kinkis Jõuludeks öeldes, et see on su linnukestele, ju ta vahel mu blogisse salkab et teab mu linnumajakesest
aga minu süda vajab ju ka neid mikroelemente, mis sivkad sisaldavad..sest kui ma  südamega haiglas lamasin (mu südant oli just sondeeritud) ja salaja päevalille seemneid teki all  närisin (siberi harjumus),siis arst tuli ootamatult palatisse ja ütles, et  see ongi südamele vajalik..


Ka täna panin   sellest lindudele mõeldud kraamist pannile ja praadisin neid (sisaldavad ju õli), et mikroobe hävitada..
nüüd vaatan aknast välja ja maiustan koos lindudega....oi kui põnev tegevus....kass vaatab ja imestab....
Yes, täna ju lähme jälle  tantsima, sest neljapäeviti on  siin meie lähedal tantsusalong....eelmine neljapäev jäi vahele sest poeg tuli külla...tralla-laa, tralla.laa, küll on tore elada!
nüüd lähengi põnevamaid riideid selga vaatama ja tutte omal turri lööma, et ikka  õhtul ilusam välja näha..
kalli teile kõigile!









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar