esmaspäev, 27. jaanuar 2014

lõpuks suuskadele

No sain ka mina lõpuks suusad alla (on vahel oktoobriski suusatatud)! Mammu tuli ka veel seltsi ja nii suurele fotograafile ma lausa poseerisin..
rahvast oli murru, kõik valmistuvad maratoniks

ma olin  lausa hädas..ei saa mööda isast kes  3 a. last õpetas, vasakul uisusammu sõitjad, tahtsin kangelast mängida läksin paremalt kus rada pole (kivid)..lendasin ninaga  vastu väikest kivi, verd ei tulnud, aga  nina mängib paar päeva nüüd kartulit..olen naljakas, kass  ka imestab...mina  aga vaatan peeglist millal saan jälle ennast inimestele näidata ..aga tegin oma kolm ringi ikka ära
....teisipäeval Kuutsemäele minek, teised panevad slaalomit..mina aga lähen metsade vahele seiklema....saan ehk jänesegi pildile.
tsaukat

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar