laupäev, 18. jaanuar 2014

varvide harmoonia..

Joon kohvi ja äkki avastan kui ilus värvide harmoonia mu ümber  on...
Issake, kuidas mammu kingitud kleit ja Jõuluvana toodud sussid sobivad  suhkrutoosiga, mille üks sõbs mulle ammu kinkis...ma armastan kingituid asju ja  sobitan neid omavahel
















Ja nüüd istudes sooja kamina juures imestan, miks kass  nii turri on ennast tõmmanud...selge ta  laseb oma karvakesed laiali, et nahale soe õhk ligi  pääseks...või nii,    see on siis tema sooja nautimise viis..
ta on nii naljakas  nagu mõni monstrum oma pügatud ja turris karvadega....ei tea kui karvad jälle pikaks kasvavad, kuidas ma neid siis hooldama pean,, kui ta õues jookseb siis  hakkavad talle männiokkad ta  muu sodi  külge..äkki on ta tõu kass ja peab teda  ainult toas hoidma!?
Ma imestasin, et sügisel talle selline suur kasukas selga kasvas, suvel oli ainult saba  suur karvatutt..eks tal ole vist raske lapsepõlv olnud - ei tee ta mäu, et löö nurru (häält pole) ja ema ei ole teda isegi silmi õpetanud pesema..kui piima joob siis ma pean lõuaalust kuivatama nagu beebil...
Aga põrandakatte- väikse tabureti värvidega ka Kytti värv väga harmoniseerub...
Leidsin veel ühe põneva asja, õmblesin oma 40.a. sünnaks tütrele ja endale  mummulised kleidid,  ka omamoodi harmoonia...
aga ilusat ärkamist teile, mina naudin juba oma kaminat!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar