pühapäev, 12. jaanuar 2014

Kytti Q

Meie  Kyttil on kõrge Q tase...esiteks vaatab kaminaleeki ja tunneb sellest  mõnu unistab päikesest jne. , teiseks kui teeb väikse loigu valesse kohta siis veeretab kohe paberirulli kohale, et ma koristaks, kolmandaks tantsib juba tangot (olen nii kaua teda juba õpetanud kuigi pean tema kasvu tõttu ise käpuli olema)...ta küll hästi  ei taha veel neid äkilisi peapöördeid teha, aga muusikas püsib küll juba, neljandaks kui mina olen puu all, siis tema  teab et peab puu otsas olema ja jälgima, et ma õueväravat ei avaks ja kogemata auto alla ei jookseks....
Mina tahtsin ka  endale Q-testi teha, vastasin kõikidele  küsimustele (õieti või valesti pole oluline) ja kui tahtsin  tulemusi teada ( lootsin et olen Kyttist targem) aga võta näpust - nõuti raha..kuid  minul internetipanka  netu...ei saanudki teada mis mu Q näitab, aga Kytti oma mõõdan tasuta  edasi.
Kui vaadata ta sportlikkust  siis kõrgust ja kaugust teeb ta hästi, aga tahaks näha kuidas ta kuuli tõukab..
Aga praegu ta ootab millal ma muusika sisse lülitan ja tangoks läheb...











noh  nii nagu järgmisel pildil
pai-pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar