kolmapäev, 8. jaanuar 2014

kohtumise rõõm

Jeee, mulle tuleb ülehomme poeg Inglismaalt külla..pole teda ammu näinud, viimati oli kodumaal augustis..no nüüd saab temaga silmast silma rääkida ja ehk isegi musitseerida - milline rõõm!
Aga terve päeva uhan koristada, sest poja on isasse -  puhtusearmastaja ja pedant, kõik asjad peavad omal kohal olema isegi jalanõud rivis jne....mina pean eluaeg pingutama, et kõik nii  korras ja puhas oleks...aga olen ajajooksul ikka õppinud ka
Täna panin pakikese kokku mille saadan  poistele ja Katrinile
Spordimütsikesed (värv vabal valikul), oma kootud sokikesed ( hea õues mütata, sest ka seal kandis on sel aastal lund näha) , voodipesu ja veidi lugemist, samuti eesti k. kalendri jne
Raske on muidugi neile kingitusi teha, sest seal on kõik olemas. Skaybi kaudu näen milliseid mänge mängivad, võidu seletavad ja näitavad mingisuguseid ufode moodi asju, aga ma ei saa aru kas need hüppavad siis arvutisse või kuidas neid liikuma ja sõdima pannakse..igal juhul asi käima arvuti kaudu ja samad jubinad pannakse liikuma. Jõuluvana oli toonud ja poisid olid sellest nii vasikavaimustuses,
  võidu seletasid ja lõpuks läksid kiskuma ka veel..
ma lähen ja nühin siis edasi...olen saanud  uudist teiega jagada - süda rahul
kalli 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar