laupäev, 25. jaanuar 2014

veetorud külmuvad

Uh, kus  viskas külma, saunas vesi kinni külmunud...nüüd peab igapäev vist kütma..L tõi briketti, et  kerise all tuld hoida.... eks siis saunatame ennast igapäev, ega vesti nahka maha võta..ma mäletan kui  USA-s pojaga käisime siis sealsetele sekretäridele oli nõue , et nad vähemalt 5 korda päeva jooksul duśśi all käiksid... ma algul ei uskunud, sest inimese nahale tekkib ju kaitsekiht - vanasti ei olnud tervislik seda pidevalt maha pesta
Hilliga USA-s - see oli põnev reis meil, poeg oli siis veel üliõpilane...osalesime väliseestlaste üritustel ja mul oli isegi au seal akordioni mängida...mõnegi laulu vastu tunti huvi ja kõik palusid sõnu....mul on üks lobalaul "Ärge pange mu hauale risti..." Kui seal jaanipäeval seda pojaga laulsime
siis järgmine päev paljud helistasid ja palusid sõnu...
Aga mis puudutabub duśśi all käimist siis mina küll väga tihti sinna ei kipu, hoian  oma kaitsekihti mis haigused eemale peletab....kui ausalt öelda ei ole aastaid  palavikuga haiguseid põdenud ( selle peale sülitan küll 3x üle õla), muidu äkki homme jäängi
tralla.laa..tralla-laa  pühapäeval saab lõpuks suuskadele (muidu on nagu varesel ükspäev nökk kinni, teine päev saba kinni), küll L tööl, küll vaja seda teha ja toda jne.
pai-pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar