laupäev, 18. jaanuar 2014

naeran südamest

Naeran  südamest ,  loen tänases EPL-s ertiklit Raisus tänav (A.Kivirähk)...no oskab mees alles kirjutada...muidugi olukord S-Karja tänaval on  tõesti jama...kui kohalikud peavad esikus magama, kõrvas tropid jne. aga autori sulest kirjutatuna ajab see  mind tõesti naerma . A.K oskab seda kõiki nii kirjeldada, et tunned nagu oleks ise seal ja elaks seda üle...aga kuna mina  võtan kõiki  seda nagu omal nahal, siis lausa naeran ka  ise enda üle..

Oi,  ta panin seda kõiki nii talle omase huumoriga ja tõi näiteid ka Tartu  hiinalinnast, kus ma olen ise korduvalt neid räuskajaid ja purjus inimesi näinud..
Soliidsetele välisturistidele jääb tõesti Tln- kesklinnast kohutav mulje..hea et linnavalitsus ikka seda segadust püüab lahendada...paljud venelased ei oska tõesti viina võtta, tahavad kohe klaasi kokku lüüa ja ära juua...ma naersin alati, et nendega ei  saagi juttu ajada,  valame klaasi täis lööme kokku, tema joob kõik ( po stakantsiku i do dna!) ära ja ongi kutu -  no kellega sa siis vestled  või suhtled enam... üldiselt olen sellega kokku  puutunud nii Siberis kui ka Eestis.
tsaukat, ma naeran edasi!

2 kommentaari:

  1. Võtan ennast kokku, panen kampsid-kasukad selga ja jalutan, hoolimata 15 miinuskraadist, need 100 meetrit postkastini, kus tänane leht mind loodetavasti ootab...

    VastaKustuta
  2. Tutbli, et lehe ära tõid ja et EPL loed, mulle see Kivirähk meeldib, samuti loodusenaine (oma südamlikkuse ja oskusega loodust vaadata)....aga tänan com eest, oli meeldiv üllatus. Hüppasin ka korraks sinu blogisse - täitsa põnev ja omanäoline! Sain jälle targemaks

    VastaKustuta