neljapäev, 2. jaanuar 2014

Tai kõne tehtud

Tai kõne tehtud nagu niuhti...
nalja saab selle ilma eluga....tahtsin ema õe järeltulijale Lembitule uut aastat soovida ja helistasin talle, ajasime ühest ja teisest juttu ja ma tänasin teda ka toetuse eest sugulaste kokkutuleku jaoks, siis ta äkki ütles, et puhkab Tais....oih siis ma alles taipasin  mida see kõne mulle maksma läheb ja lõpetasin poole sõna pealt..
Mulle tuli meelde mis Austraalia kõned maksavad jne... aga noh sugulased ju ka kallid...vähemalt Tai lillekesi olen ma näinud

selle viimase tõi Tuulikene mulle peaehteks...
Vau, täna juba teine päev seda  rüütlit sinisel ratsul oodata...ei paista kusagilt..
Lähen parem oma L-ga tantsima siis saab õige uueaasta  tunde sisse         
kalli                                                                                                            

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar