teisipäev, 2. august 2011

bowling

Oi, nüüd on SPA-s käidud ja tennist  ja bowlingut  mängitud.... ai..ai. aiiiii, kõik lihased on nii valusad!!!! Bowlingut  ma  mängisin  esimest  korda  ja  sain kahel korral  kõik märgid maha-- ma olin uhke enda üleeeeeeeeeeeee, aga mul on tugevad käed (tänu aiatööle ja maatööle ema juures talus; jõudsin ju piimatünnigi üksi tõsta) ja muudkui veeretasin.....põnev tunne, kui mõnes asjas oled tugev....  ai-ai-ai, millest veel lihased valusad on- sain kahel korral massaazvoodit- milline mõnu!!!!!! Kui armas protseduur oli. Tennist mängisime kambaga, kui üks väsis, siis läks teine  L vastu mängima ja siis vahepeal mina jooksin Pühajärve ennast jahutama... oi  hea oliiiiiii, aga kahe päeva kohta liiga palju sporti,  nüüd laman ja lakun haavu..aiiiiiiiii!!!!!
Täna siis lähen Kuslapi kontserdile  Kablisse, naabrinaine tuli kaasa kutsuma, et tal  üksi igav sõita.
                                                         muusikmees

                                             Arvo ja Sakariga kalal (2010.)

Kuningriiklased (s.h. Arvik ja Sarvik) tulevad alles laupäeval, nii et aeg võimaldab veel lulli lüüa....homme panen  synnaõlle käima.. ma armastan koduõlut  ja mitte väga kanget.........nii laupäeval  pidu...... ka naabrid tulevad      muusikmeest vaatama ja kuulama........  ootus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                                                                               

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar